Omruilen of retourneren

Je kan een artikel retour brengen in elke vestiging. Neem hiervoor wel je factuur en jouw Bouwmaatpas mee. Er zit geen uiterste omruildatum vast aan onze service.

Indien je via PostNL een pakketje hebt ontvangen van Bouwmaat kan je deze gratis via PostNL terugsturen. Hiervoor kan je gebruik maken van het onderstaande antwoordnummer:

PostNL Fulfilment Services BV
T.a.v. Bouwmaat Retoureninslag
Antwoordnummer 6005
3990VB Houten

Je krijgt jouw aankoopbedrag dan teruggestort op het rekeningnummer waarmee de order betaald is. Indien blijkt dat het artikel dat door ons geleverd is, beschadigd was of om andere reden ondeugdelijk was worden de kosten van de verzending door ons vergoed.
 

Voorwaarden retourname van artikelen:

  • indien je een via PostNL een pakketje hebt ontvangen van Bouwmaat kan je deze ook via PostNL terugsturen. Je krijgt jouw aankoopbedrag dan teruggestort op het rekeningnummer waarmee de order betaald is. Breng je retour in de vestiging? Dan direct bij binnenkomst melden bij de Infobalie dat je iets retour komt brengen
  • slechts op vertoon van de originele factuur
  • artikel is onbeschadigd en in originele verpakking
  • bederfelijke artikelen en/of zakgoed worden niet retour genomen
  • gezaagde of op kleur gemengde artikelen worden niet retour genomen
  • speciaal voor jou bestelde artikelen worden niet retour genomen
  • uitverkoop- en/of opruimingsartikelen worden niet retour genomen
  • artikel behoort nog tot het voorraadassortiment van de vestiging
  • het retour te geven bedrag zal nooit hoger zijn dan je betaald hebt
  • waardebonnen en/of premiums ontvangen bij de aankoop, dienen bij retourname van artikelen ook ingeleverd te worden
  • in uitzonderlijke situaties kunnen administratiekosten worden berekend