FAQ
Mijn gegevens
Jouw gegevens staan onder Mijn Bouwmaat.
Inloggen
Bouwmaat-pas in de app
In afwachtig van je Bouwmaat-pas kun je de Bouwmaat app downloaden. Ongeveer 24 uur na registratie is hierin je digitale Bouwmaat-pas zichtbaar. Deze kun je gebruiken bij je bezoek aan onze vestigingen.
Pasnummer in de app verkeerd
Het kan voorkomen dat je in de app een pasnummer met alleen maar nullen ziet (0000000). In dat geval kun je het beste de app verwijderen en opnieuw installeren. Na de nieuwe installatie kun je weer inloggen en is jouw pasnummer weer zichtbaar.
Klant worden
-
Online account aanmaken (nog geen klant bij
Bouwmaat)
Je kunt via de link op de homepage " Klant worden" direct een account aanvragen. Na het invoeren van je KvK nummer, krijg je binnen 5 werkdagen een Bouwmaat-pas om aankopen te doen bij Bouwmaat. Uiteraard kun je na deze aanvraag direct jouw eerste aankopen doen in de webshop.
-
Registreren online account (al klant met een
Bouwmaat-pas)
Wanneer je wel een Bouwmaat-pas hebt, maar je voor het eerst inlogt, dien je eerst een account aan te maken. Onder de link op de homepage " Klant worden" voer je de postcode van je bedrijfsadres en het pasnummer van jouw pas in. Dat is het nummer onder de streepjes code (zonder spatie) in. Controleer vervolgens jouw gegevens goed.
-
Klant worden via de vestiging
Je kunt ook in de dichtstbijzijnde Bouwmaat-vestiging jouw pas aanvragen. Vergeet hiervoor jouw geldige KvK-inschrijving en legitimatie niet.
Contactgegevens aanpassen
Je kunt jouw gegevens via "Mijn Bouwmaat" aanpassen of doorgeven aan jouw Bouwmaat-vestiging. Natuurlijk kun je ook altijd een mail sturen naar klantenservice@bouwmaat.nl. Of de wijziging in je gegevens online doorgeven via de chat (van 09.00 uur tot 21.00 uur bereikbaar van maandag tot en met vrijdag).
Extra pasaanvraag
Je kunt een extra pas aanvragen via jouw Bouwmaat-vestiging.
Afmelden post
Als je geen post van Bouwmaat wilt ontvangen kun je dit doorgeven aan de klantenservice of in je Bouwmaat-vestiging.
Nieuwsbrief aan- of afmelden
Via de link op de pagina "Mijn Bouwmaat" kun je bij "Mijn gegevens" bij het kopje "Nieuwsbrief" je via de knop aan- en afmelden voor de nieuwsbrief.
Bestellen
Je kan ook altijd jouw vestiging bellen.
Voorraad
Alle artikelen in de webshop zijn te bestellen, tenzij anders aangegeven. Er zijn uitzonderingen. Voor het kopen van maatwerkproducten zoals glas en het mengen van verf, neem contact op met je vestiging.
Artikel niet gevonden
Kan je een artikel niet vinden of is het artikel niet te bestellen via de webshop? Neem dan contact op met de Bouwmaat-vestiging of met de klantenservice . Het artikel kan dan voor jou worden besteld. LET OP: voor actie-artikelen geldt vaak OP=OP. In dat geval kan het voorkomen dat een artikel niet meer te bestellen is. Neem voor de zekerheid altijd contact op met je Bouwmaat-vestiging of de klantenservice.
Order aanpassen
Wanneer een order eenmaal geplaatst is, kan deze niet meer worden veranderd. Je kunt contact opnemen met jouw Bouwmaat-vestiging of met de klantenservice om de mogelijkheden te bespreken.
Order annuleren
Wanneer een order eenmaal geplaatst is, kan deze niet meer worden veranderd. Je kunt contact opnemen met jouw Bouwmaat-vestiging of met de klantenservice om de mogelijkheden te bespreken.
Leveren
Gratis afhalen of bezorgen v.a. €4,50.
Levertijden
Vanwege de maatregelen die genomen worden omtrent het coronavirus:
-
Heeft PostNL ons de volgende informatie
verstrekt:
Vanaf maandag 16 maart tekent onze bezorger na toestemming van de ontvanger voor ontvangst. Dit doen we om het contact tussen mensen te minimaliseren. We vragen de ontvanger om de laatste 3 cijfers van het legitimatiebewijs en noteren deze in het handtekeningveld. Verzoek aan de klant is dan ook om het legitimatiebewijs bij de hand te hebben als het pakket wordt verwacht.
-
Zijn wij genoodzaakt de levertijden aan te
passen:
Door drukte is de geschatte levertijd 2 tot 3 werkdagen voor online afhaal- en bezorgorders. Onze excuses voor het ongemak.
Bezorgkosten
Levering kan niet bezorgd worden
Je order wordt 2 maal aangeboden op het afleveradres. Daarna zal er een brief afgeleverd worden met een verwijzing naar het dichtstbijzijnde PostNL afhaalpunt. Indien de bestelling na 3 weken niet is opgehaald, zal het pakket terug gestuurd worden naar Bouwmaat. Je ontvangt je betaling dan retour op de rekening waarmee de order is betaald.
Afhalen order
Je kunt jouw bestelling altijd kosteloos klaar laten zetten in een vestiging naar keuze. Je kunt dit aangeven in het bestelproces.
Statiegeld pallet
Betalen
Veilig betalen bij Bouwmaat.
Betaalopties
- Rabobank
- ING Bank
- ABN Amro Bank
- SNS Bank
- ASN Bank
- Triodos Bank
- Van Lanschot Bankiers
- Knab
- Bunq
Kredietpas
Onvoldoende bestedingsruimte kredietpas
Heb je onvoldoende krediet op je kredietpas, neem dan contact op met jouw Bouwmaat-vestiging of met de klantenservice van Bouwmaat.
Factuur van order
Retouren
Zonder uiterste ruildata.
Beschadigde artikelen
- Bij de bestelling zit een retourformulier. Vul dit volledig in en vermeldt bij "Reden" dat het artikel beschadigd is.
-
Stuur het artikel samen met het retourformulier
naar:
CEVA Logistics
T.a.v. Bouwmaat Retoureninslag
Antwoordnummer 2026
3600 VB Maarssen - Bij ontvangst van het artikel dat retour is gestuurd wordt het artikel beoordeeld.
- Vervolgens wordt het aankoopbedrag terugestort op het rekeningnummer waarmee de order is betaald. Wij streven ernaar om binnen 1 week na ontvangst van het geretourneerde artikel het geld teruggestort te hebben op je rekening.
- Wanneer je het artikel alsnog wilt hebben zul je een nieuwe order moeten plaatsen. Er wordt niet automatisch een nieuw artikel opgestuurd.
In eerste instantie betaal je de verzendkosten voor het retourneren zelf. Bouwmaat stort deze kosten later aan je terug indien het artikel inderdaad beschadigd of kapot is.
Retourmogelijkheden
T.a.v. Bouwmaat Retoureninslag
Antwoordnummer 2026
3600 VB Maarssen
- Indien je via PostNL een pakketje hebt ontvangen van Bouwmaat kun je deze ook via PostNL terugsturen met het retourformulier dat meegestuurd is met je pakket. Je krijgt je aankoopbedrag dan teruggestort op het rekeningnummer waarmee de order betaald is. Breng je retour in de vestiging? Dan direct bij binnenkomst melden bij de Infobalie dat je iets retour komt brengen.
- Slechts op vertoon van de originele factuur.
- Artikel is onbeschadigd en in originele verpakking.
- Bederfelijke artikelen en/of zakgoed worden niet retour genomen.
- Gezaagde of op kleur gemengde artikelen worden niet retour genomen.
- Speciaal voor jou bestelde artikelen worden niet retour genomen.
- Uitverkoop- en/of opruimingsartikelen worden niet retour genomen.
- Artikel behoort nog tot het voorraadassortiment van de vestiging.
- Het retour te geven bedrag zal nooit hoger zijn dan u betaald heeft.
- Waardebonnen en/of premiums ontvangen bij de aankoop, dienen bij retourname van artikelen ook ingeleverd te worden.
- In uitzonderlijke situaties kunnen administratiekosten worden berekend.
Spaarplan
1 euro = 1 punt
Hoe doe ik mee met het spaarplan?
Iedere klant die ingeschreven staat bij de Kamer van Koophandel spaart automatisch mee met zijn persoonlijke geldige Bouwmaatpas. Mocht je niet willen sparen, dan kun je dit doorgeven aan je Bouwmaat vestiging.
Door gebruik te maken van de Bouwmaatpas, verklaart de pashouder kennis genomen te hebben van de Algemene Voorwaarden, inclusief de actievoorwaarden van het Spaarplan en is hiermee akkoord gegaan.
Hoe spaar ik?
Punten sparen gaat vanzelf. Bij iedere besteding € 1,- (excl. BTW en exclusief korting) in een Bouwmaat vestiging of de webshop, spaar je 1 punt. Je ontvangt ook punten over diensten. Sparen gaat dus lekker snel. Punten worden toegekend als de materialen betaald (pakbon/factuur ontvangen) en opgehaald zijn. Uitgesloten zijn kosten van: borg, pallets, emballage, administratie, eigen gebruik en loyaliteit.
Spaarpunten worden gerekend over hele euro's excl. btw. €76,60 betekent dus 76 spaarpunten. De punten worden automatisch bijgeschreven.
Je hoeft geen Bouwmaat account te hebben om te kunnen sparen, maar we raden het je wel aan. In de Mijn Bouwmaat omgeving zie je hoeveel punten je hebt gespaard en houden we je op de hoogte van speciale acties. Vanuit je Mijn Bouwmaat omgeving kun je makkelijk gaan verzilveren in de Cadeaushop of Webshop.
Wat is mijn spaarpunten saldo?
Jouw persoonlijke spaarpunten saldo vind je in je Mijn Bouwmaat omgeving.
Door een Bouwmaat account aan te maken, of in te loggen met je bestaande account, zie je jouw actuele spaarsaldo. In je Mijn Bouwmaat omgeving zie je een overzicht van het opboeken en afboeken van je spaarpunten. De Bouwmaat vestiging kan jou ook altijd vertellen wat je saldo is. Op de kassabon staat je actuele saldo vermeld.
In de Mijn Bouwmaat omgeving zie ik geen Mijn Spaarplan, hoe zie ik mijn spaarpunten?
De eigenaar van een bedrijf kan besluiten om een medewerker (in loondienst) uit te sluiten van deelname aan het spaarplan. Indien je aankopen doet met je Bouwmaat pas, maar geen Mijn Spaarplan (spaarsaldo) ziet in de Mijn Bouwmaat omgeving, dan kun je navragen bij je Bouwmaat-vestiging of de eigenaar van je bedrijf of je bent uitgesloten van deelname. De eigenaar van jouw bedrijf ontvangt dan alle spaarpunten of heeft aangegeven niet te willen sparen. Het kan ook zijn dat jouw Bouwmaatpas of het bedrijf waarvoor je werkt is geblokkeerd. Dit kan de Bouwmaatvestiging jou vertellen.
Hoe wissel ik mijn spaarpunten in voor assortiment bij Bouwmaat?
Voor iedereen die graag gereedschap, werkkleding of andere materialen koopt, zijn de spaarpunten in te wisselen bij Bouwmaat. Zowel in jouw vestiging of webshop. Vraag de kassamedewerker of hij/zij de spaarpunten van je aankoop afhaalt, of maak online gebruik van de 'inwissel' button in je winkelmand in de webshop. Je bepaalt zelf hoeveel punten je verzilverd. Het verzilveren van spaarpunten voor Bouwmaat assortiment is na betaling van de BTW. Je kunt de spaarpunten niet inwisselen voor geld.
Vanaf 3.000 punten kun je je spaarpunten verzilveren bij
Bouwmaat.
3.000 punten betekent € 30,- shoptegoed in de webshop. 4.000
punten = € 40,- etc…
Je ontvangt ook spaarpunten over het gedeelte dat je met spaarpunten betaalt.
Je kunt het totale aankoopbedrag (inclusief BTW) betalen met je spaarpunten. De BTW kun je vervolgens terugvorderen als bedrijf.
Door middel van nieuwsbrieven en Mijn Bouwmaat omgeving houden we je op de hoogte van nieuwe cadeaus, aanbiedingen in de cadeaushop en interessante voordeeltjes. Speciaal voor jou als trouwe klant. Abonneer je dus op onze nieuwsbrief in Mijn Bouwmaat, dan ben je altijd als eerste op de hoogte.
Hoe kan ik cadeaus bestellen met mijn spaarpunten?
Cadeaus bestel je heel eenvoudig. Log in op de website www.bouwmaat.nl in 'mijn Bouwmaat'. Hier staan al je belangrijke klantzaken op een rij. Zoals je persoonlijke actuele spaarsaldo. Om deze gegevens in te zien en te wijzigen heb je een Bouwmaat account nodig. Heb je deze nog niet? Geen probleem, deze is zo aangemaakt. De meeste gegevens zijn namelijk al bekend bij ons.
Ga vanuit de Mijn Bouwmaat omgeving door naar de cadeaushop.
Op basis van het aantal punten dat je hebt gespaard, kun je
mooie cadeaus bestellen. De benodigde spaarpunten worden
automatisch afgeschreven. Het cadeau ontvang je gratis thuis
op de door jou aangegeven plek. Je hoeft niets bij te
betalen.
Bouwmaat kan het aanbod in de cadeaushop ieder moment
wijzigen, net als het aantal in te wisselen spaarpunten.
Door middel van nieuwsbrieven, Mijn Bouwmaat omgeving en de Spaarplan website houden we je op de hoogte van nieuwe cadeaus, speciale aanbiedingen in de cadeaushop en interessante voordeeltjes. Speciaal voor jou als trouwe klant. Abonneer je dus op onze nieuwsbrief in Mijn Bouwmaat, dan ben je altijd als eerste op de hoogte.
Hoe ruil ik Bouwmaat assortiment?
Indien je een Bouwmaat artikel (voor een deel of geheel) met
spaarpunten koopt, dan worden de spaarpunten er als korting
vanaf getrokken, na betaling BTW. Zodra je dit artikel
retourneert in de Bouwmaat vestiging, dan ontvang je
uiteraard je spaarpunten retour en het restbedrag van de
retour.
Als je je aankoop zonder punten hebt betaald, dan worden de
ontvangen spaarpunten juist weer afgetrokken bij een retour.
Bouwmaat behoudt zich het recht voor om een negatief puntensaldo door te belasten aan de klant/het bedrijf of te verhalen op het spaartegoed van een collega van hetzelfde bedrijf.
Mijn puntensaldo is verlaagd of mijn punten zijn vervallen
Jij of een collega hebben met jouw persoonlijke Bouwmaatpas punten verzilverd bij Bouwmaat of een cadeau besteld. Je ziet dit in het puntenoverzicht op je Mijn Bouwmaat omgeving. Het is ook mogelijk dat je punten zijn verlopen. De spaarpunten zijn 36 maanden geldig. Daarnaast worden al je spaarpunten afgeschreven als je een jaar lang niets bij Bouwmaat koopt. Zorg dus dat je tijdig je spaarpunten inwisselt voor korting of mooie cadeaus.
Garantie en garantiebewijs
Natuurlijk heb je bij Bouwmaat Spaarplan altijd de wettelijke garantierechten. Op bijna alle artikelen heb je zelfs twee jaar garantie, volgens de geldende fabrieksvoorwaarden. Garantie houdt in dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je bij een artikel een defect of beschadiging constateert, dan bieden we je zo snel mogelijk een oplossing in de vorm van vervanging of reparatie van het artikel of terugboeken van de spaarpunten.
De verzenddatum van het initiële artikel geldt als ingangsdatum van de garantieperiode. Bewaar altijd de originele levernota die bij je bestelling wordt meegeleverd. Deze dient als garantiebewijs.
In overleg met de leverancier zal bepaald worden of het defecte artikel gerepareerd of vervangen wordt. Indien het artikel niet vervangen kan worden, ontvang je je ingeleverde spaarpunten terug. Het artikel dat in aanmerking komt voor garantie dien je zelf te retourneren. De kosten voor het retourneren zijn voor rekening van Bouwmaat Spaarplan. Wij verzoeken je om het te repareren of te vervangen artikel te voorzien van een verpakking waarbij transportschade niet mogelijk is.
Mijn vraag staat er niet bij
Hierboven staan de meestgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Kijk dan bij onderstaande vragen.
Deelname en sparen
spaarplan
Verzilveren Bouwmaat
assortiment
Verzilveren Cadeaushop
DEELNAME EN SPAREN SPAARPLAN
Zijn mijn spaarpunten overdraagbaar?
De spaarpunten zijn niet overdraagbaar aan andere klanten, pashouders, en kunnen bij een herstart van een nieuw bedrijf of andere bedrijfsvorm niet worden over gezet. Ze zijn persoonlijk. Punten van meerdere bedrijven (samengestelde bedrijven) met één eigenaar worden niet bij elkaar opgeteld.
Verlies, diefstal, nieuwe pas aanvraag
Bij het aanvragen van een nieuwe pas, in verband met diefstal/verlies/kapot, dan worden de spaarpunten uiteraard gekoppeld aan je nieuwe pas. Je raakt je punten dus niet kwijt. Een nieuwe pashouder die gekoppeld wordt aan een bedrijf, begint vanaf de eerste aankoop automatisch met sparen. Tenzij door de eigenaar anders is bepaald.
Hoe schrijf ik me in of uit voor e-mailings over het spaarplan?
Je kunt je aanmelden of afmelden voor de e-mailing in de Mijn Bouwmaat omgeving bij kopje 'NIEUWSBRIEF'.
Er zijn te veel/te weinig spaarpunten af- of bijgeschreven. Hoe kan ik dat melden?
Via de mail kun je jouw vraag stellen over het aantal punten dat bij- of afgeschreven zou moeten zijn. Stuur een bericht naar klantenservice@bouwmaat.nl. Wij gaan dit onderzoeken en zullen het puntensaldo (bij gebleken onjuistheid) direct corrigeren.
Ik snap niet hoe ik mijn spaarpunten kan verzilveren
Heb je hulp nodig bij het inwisselen van je punten? Neem dan contact op met onze klantenservice, zij kunnen je helpen om de punten te verzilveren of een cadeau te bestellen. Dat kan via de chat of telefoonnummer: 033-2992889 Of stuur een bericht naar klantenservice@bouwmaat.nl
Ik wil niet sparen of ik wil dat mijn medewerker niet spaart
Jammer dat je niet wilt sparen, je loopt extra voordeel, privileges en cadeaus mis. Maar jij bepaalt dit uiteraard zelf. Laat weten aan je Bouwmaatvestiging dat je niet meer wilt sparen. Als bedrijfseigenaar kun je besluiten om je medewerkers (in loondienst) niet te laten sparen. Hiervoor dien je je te legitimeren bij je Bouwmaatvestging en neem je een uittreksel van je Kamer van Koophandel mee. Wij vragen je door middel van een formulier in de vestiging te bevestigen, met een handtekening, dat je niet wilt sparen of je medewerkers wilt uitsluiten van sparen. Dit bewijs wordt bij Bouwmaat Nederland BV en in de vestiging gedocumenteerd. Om medewerkers uit te sluiten, moet je dus tekeningsbevoegd zijn, of te wel eigenaar van het bedrijf en dit kunnen aantonen. Je kunt niet één bepaalde medewerker uitsluiten en anderen wel laten sparen.
Ik ben geen klant meer, maar wil wel mijn spaarpunten verzilveren
Helaas is dit niet mogelijk. Spaarplan is voor klanten met een geldige Bouwmaat pas en een actief bedrijf.
Privacy en persoonlijke gegevens
De persoonsgegevens worden in overeenstemming met de wet Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) verwerkt. Dit geldt ook voor de gegevens die je verstrekt aan de Cadeaushop. Het privacybeleid is ook van toepassing op het Spaarprogramma.
VERZILVEREN VOOR BOUWMAAT ASSORTIMENT
Ik snap niet hoe ik mijn spaarpunten kan verzilveren
Je kunt je punten verzilveren in de webshop, tijdens de bestelling of aan de kassa in de vestiging. Heb je hulp nodig bij het inwisselen van je punten? Neem dan contact op met onze klantenservice, zij kunnen je helpen om de punten te verzilveren of een cadeau te bestellen. Dat kan via de chat of telefoonnummer: 033-2992889 Of stuur een bericht naar klantenservice@bouwmaat.nl
VERZILVEREN CADEAUSHOP
Ik wil een cadeau ruilen / retourneren
Valt het cadeau toch niet in de smaak? Of is er iets kapot?
Bouwmaat Spaarplan hanteert een 14 dagen zichttermijn
(herroepingsrecht). Binnen deze termijn mag je de
cadeau-artikel(en) op eigen kosten retourneren, met
uitzondering van entreekaarten en vouchers. Deze kun je niet
retourneren.
Stuur binnen 14 dagen het herroepingsformulier naar cmc.bouwmaat@boostgroup.nl.
We sturen je dan een ontvangstbevestiging van je herroeping.
Vervolgens stuur je het artikel zo snel mogelijk retour
naar onderstaand adres.
Bouwmaat Spaarplan
T.a.v. Retouren
Edisonstraat 6
5928 PG Venlo
Gevolgen van de herroeping
De spaarpunten worden teruggeboekt na ontvangst van je retour (herroeping)
Je bent aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
Wanneer ontvang ik mijn cadeau?
De bestelling wordt binnen 3 werkdagen gratis geleverd op het adres, zoals dat is ingegeven bij de bestelling. In je winkelwagen kun je ook kiezen voor een alternatief afleveradres. Na het plaatsen van je bestelling is een adreswijziging niet meer mogelijk.
Annuleren na bestelling is niet meer mogelijk. Een product terugsturen wel, dat heet 'herroepingsrecht'. Je kunt hiervan gebruik maken binnen 14 dagen na bestellen. Zie 'ruilen en retourneren' voor de procedure.
Je ontvangt van ons een e-mail met de Track & Trace-gegevens zodra je bestelling het magazijn verlaat. Bestellingen worden op maandag t/m vrijdag tussen 11:00-21:00 uur en op zaterdag tussen 11:00-15:00 uur bezorgd door DHL. Ben je niet thuis, dan wordt er een bericht achtergelaten. Indien je meerdere cadeaus tegelijkertijd bestelt, is het mogelijk dat deze afzonderlijk worden geleverd.
Als het artikel niet binnen de gestelde leveringstermijn kan worden geleverd, ontvang je hierover na een week via een brief of e-mail bericht. Als je het niet eens bent met de vertraagde levering, heb je het recht de order te wijzigen of te annuleren. We kunnen je soms ook een gelijkwaardig alternatief bieden. Onze klantenservice van Spaarplan tel: 0114-381 500 (lokaal tarief) zijn bereikbaar voor je vragen en overleggen graag hoe we jou het beste kunnen helpen.
Bijbetaling bij cadeaus is niet mogelijk, indien je punten tekort komt.
Ik ben de leveringsnota kwijt voor mijn garantie
Ben je de levernota kwijt, dan kun je contact opnemen met de klantenservice tel: 0114-381 500 (lokaal tarief). Houd je pasnummer van je Bouwmaatpas bij de hand.
Ik wil een product bestellen dat niet in het spaarprogramma staat. Kan dat?
Je kunt uitsluitend kiezen uit de cadeaus die je in de Cadeaushop ziet staan.
Ik wil een artikel bestellen dat tot voor kort nog in het spaarprogramma stond. Kan dat nog?
Artikelen die uit het cadeauassortiment zijn gehaald, zijn uit de collectie en kunnen niet meer besteld worden. Vaak is een nieuw model of vergelijkbaar artikel leverbaar.
Welke cadeaus kan ik bestellen met mijn gespaarde punten?
Op de cadeaushop van het Spaarplan staat je actuele puntensaldo. Je kunt een maximum puntenaantal invullen, waarna je alle cadeaus te zien krijgt die je met dit aantal spaarpunten kunt bestellen.
Ik heb niet genoeg punten voor het artikel dat ik wil bestellen. Kan ik het verschil bijbetalen?
Je moet voldoende spaarpunten hebben om het artikel te kunnen bestellen; bijbetalen is niet mogelijk.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen/annuleren?
Eenmaal geplaatste bestellingen kunnen niet meer worden aangepast of geannuleerd. Je kunt wel gebruik maken van het herroepingsrecht en de overeenkomst laten ontbinden. De retourkosten zijn voor eigen rekening.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Je ontvangt van ons een e-mail met de Track & Trace-gegevens zodra je bestelling het magazijn verlaat. Bestellingen worden op maandag t/m vrijdag tussen 11:00-21:00 uur en op zaterdag tussen 11:00-15:00 uur bezorgd door DHL. Ben je niet thuis, dan wordt er een bericht achtergelaten. Indien je meerdere cadeaus tegelijkertijd bestelt, is het mogelijk dat deze afzonderlijk worden geleverd.
Als het artikel niet binnen de gestelde leveringstermijn kan worden geleverd, ontvang je hierover na een week via een brief of e-mail bericht. Als je het niet eens bent met de vertraagde levering, heb je het recht de order te wijzigen of te annuleren.
Mijn bestelling was bij aflevering beschadigd. Wat moet ik nu doen?
In dat geval verzoeken wij je het contactformulier in te vullen met een omschrijving van de beschadiging. Je ontvangt dan direct informatie van ons hoe het verder gaat. Het beschadigde artikel kun je kosteloos retourneren waarna je een nieuw exemplaar ontvangt.
Ik heb het verkeerde product ontvangen. Wat moet ik doen om alsnog het juiste artikel te krijgen?
Dat vinden we vervelend voor je. Alle bestellingen worden met de grootst mogelijke zorgvuldigheid uitgevoerd. Als je desondanks een ander product hebt ontvangen dan je hebt besteld, verzoeken wij je het contactformulier in te vullen. Je ontvangt dan informatie van ons hoe het verder gaat. Het verkeerde artikel kun je kosteloos retourneren waarna wij direct het juiste artikel naar je opsturen.
Ik heb een vraag over het product. Bij wie kan ik die stellen?
Je kunt jouw vraag stellen op het contactformulier. Of je stelt je vraag aan de klantenservice: 0114-381 500 (lokaal tarief).
Wat is de garantietermijn van de cadeaus?
Dit verschilt per artikel en per merk/leverancier. Als je jouw vraag stelt via het contactformulier vermeldt dan over welk artikel het gaat en sinds wanneer je het artikel hebt, dan informeren wij je over de garantietermijn.
Adreswijzigingen
Zorg dat je altijd je goede adres en contactgegevens hebt doorgegeven aan je Bouwmaat vestiging. De gegevens kun je natuurlijk in je eigen Mijn Bouwmaat omgeving aanpassen. In de cadeaushop van het Spaarplan vul je nogmaals je gegevens in, omdat je het cadeau wellicht naar een ander verzendadres wilt laten sturen.